Aktuellt
9 november 2023

Black Week – Lyckas med din kampanj i nyhetsmedia

Nu är det inte långt kvar tills konsumenternas favoritperiod går av stapeln. Under Black Week råder högt köptryck och det gäller att sticka ut från mängden i ett hav av erbjudanden för att lyckas med sin annonsering. 

Förra året planerade varannan konsument att handla någonting under Black Friday. Elektronik, mode, skönhet, leksaker och inredning är de inriktningar som är mest populära och våra läsare står för ca 60 procent av konsumtionen i alla kategorier. Genom displayannonsering i våra nyhetskanaler skapas en unik synlighet i en trovärdig miljö för en köpstark målgrupp. Genom våra 19 nyhetstitlar når du som annonsör en svårslagen lokal räckvidd, en köpstark målgrupp och fler än en miljon läsare varje vecka.  

Aktuellt

Frukostföreläsning: Effektiv Kommunikation

2024-10-30
Event

Så når du effekt och resultat i en digital värld

2024-10-25
Event

Svenska lokalmedier i unikt datasamarbete

2024-10-21

Fördjupat samarbete mellan Luleå Hockey & NTM Media

2024-10-18

Välkommen till vår nya hemsida

2024-08-23