Beijer bygg Uppsala

Byggmässan blev en publikmagnet

Beijer Bygg Uppsala är en etablerad återförsäljare av byggmaterial som framför allt riktar sig mot semiprofessionella byggare. När de firade sitt 50-årsjubileum ville de inte bara uppmärksamma milstolpen utan också locka en bredare publik till ett öppet hus i sina lokaler.

Vi på NTM Media hjälpte till att skapa ett koncept kring byggmässan och tog fram annonsmaterial som marknadsförde kundeventet i alla NTM Media Upplands kanaler: helsidor i print, digital takeover och DOOH. Byggmässan blev en publikmagnet och Bejier bygg kommer återupprepa evenemanget årligen. Allt för att bygga starkare relationer med sina kunder.

INSPIRERAS AV FLER KUNDCASE
Digital närvaro

Tingstad möbler

Strategi som stärker kundens digitala närvaro och påverkar den allmänna uppfattningen om utbudet i butiken.
Mässkampanj

Beijer bygg Uppsala

Vi skapade ett koncept kring byggmässan och tog fram material som marknadsförde kundeventet i alla NTM Media Upplands kanaler
Nedräkningskampanj

TGI Fridays Uppsala

Vi hjälpte TGI Fridays att föra fram sitt budskap och höja förväntningarna med en nedräkningskampanj!

Vill du veta mer om hur vi hjälper företag att nå ut?

Ditt namn *
E-postadress *
Telefonnummer (frivilligt)
Berätta om ditt ärende till NTM Media *

Läs vår personuppgiftspolicy här. Fält märkta med * är obligatoriska

Ditt namn *
E-postadress *
Telefonnummer (frivilligt)
Berätta om ditt ärende till NTM Media *

Läs vår personuppgiftspolicy här. Fält märkta med * är obligatoriska