LULEÅ LOKALTRAFIK

Kampanj med känslor i fokus

I hundra år har Luleå lokaltrafik, LLT, trafikerat Luleås gator. Resebranschen är full av kommunikation som pratar till hjärtat. Men bussföretagen har snarare valt att tilltala vårt sunda förnuft. LLT ville bryta trenden genom att få Luleåbor att välja bussen framför andra transportmedel på ett emotionellt plan framför rationalitet.

”Vi är mycket nöjda med kampanjen där vi tillsammans, kreativt har arbetat fram den färdiga produkten. NTM Media är lyhörda för våra idéer och tankar och bidrar med kloka inspel och kunskap om kampanjupplägg som den partner vi önskar.”

Ulrica Rosendahl, marknadskommunikatör LLT
INSPIRERAS AV FLER KUNDCASE
Digital närvaro

Tingstad möbler

Strategi som stärker kundens digitala närvaro och påverkar den allmänna uppfattningen om utbudet i butiken.
Mässkampanj

Beijer bygg Uppsala

Vi skapade ett koncept kring byggmässan och tog fram material som marknadsförde kundeventet i alla NTM Media Upplands kanaler
Nedräkningskampanj

TGI Fridays Uppsala

Vi hjälpte TGI Fridays att föra fram sitt budskap och höja förväntningarna med en nedräkningskampanj!

Vill du veta mer om hur vi hjälper företag att nå ut?

Ditt namn *
E-postadress *
Telefonnummer (frivilligt)
Berätta om ditt ärende till NTM Media *

Läs vår personuppgiftspolicy här. Fält märkta med * är obligatoriska

Ditt namn *
E-postadress *
Telefonnummer (frivilligt)
Berätta om ditt ärende till NTM Media *

Läs vår personuppgiftspolicy här. Fält märkta med * är obligatoriska